Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Нова Пошта
- УкрпоштаПередбачена 100% передоплата на карту ПриватБанку. Обробка і збір замовлення від 1 до 3 робочих днів. Обсуждается индивидуально. При відправленні, до вартості товару додається оплата за упаковку Укрпошти, тая як упаковка оплачується лише на відділенні при відправленні.
- СамовивізСамовивіз у місті Городок, умови і терміни узгоджуються з менеджером.
Способи оплати
- Пром-оплата
- Післяплата
- Оплата на карту приват банкаОплата на карту приват банка, за реквізитами: 4731 2106 4604 8077 Пелюх В.В.
- Оплата готівкою при самовивезенніТовар оплачується готівкою при самовивезенні у пункті перебування.
Гарантія:
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Зворотня доставка товару здійснюється за домовленістю.
Повернення товару підлягає:
-Товар, заданий вами, не відповідає замовленню.
-Товар, заданий вами, прийшов з промисловим браком.
-Товар, заданий вами, не відповідає опису вказаного на веб- сайті.
Ви можете повернути товар за умови виявлення перелічених вище пунктів, ТІЛЬКИ, у момент отримання посилки у відділенні компанії перевізника. У цьому випадку, Ви відразу надсилаєте товар назад не порушуючи цілісності упаковки ! Після того, як товар буде отриманий нами, виправлений і підтверджений на відповідність, заявлених вами причин повернення, відбувається повернення грошових коштів на вказану карту, або заміну товару.
У разі пошкоджених виробів на відділі превозчика- забирати з відділу не потрібно, та предявити пошкодження товару компанії перевозчика.
Зворотня доставка товару здійснюється за домовленістю.
Повернення товару підлягає:
-Товар, заданий вами, не відповідає замовленню.
-Товар, заданий вами, прийшов з промисловим браком.
-Товар, заданий вами, не відповідає опису вказаного на веб- сайті.
Ви можете повернути товар за умови виявлення перелічених вище пунктів, ТІЛЬКИ, у момент отримання посилки у відділенні компанії перевізника. У цьому випадку, Ви відразу надсилаєте товар назад не порушуючи цілісності упаковки ! Після того, як товар буде отриманий нами, виправлений і підтверджений на відповідність, заявлених вами причин повернення, відбувається повернення грошових коштів на вказану карту, або заміну товару.
У разі пошкоджених виробів на відділі превозчика- забирати з відділу не потрібно, та предявити пошкодження товару компанії перевозчика.